Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Podivná pojistná hlášení? I takhle můžete přijít k úrazu

Ilustrační fotografie
Ilustrační fotografie
Foto: Pixabay

Pojišťovny řeší až stovky pojistných událostí ročně. Někdy se však jedná i o velmi neuvěřitelné příběhy. A tak se likvidátoři setkávají s nehodami při přípitku „maršal Malinovskij“ nebo úrazy, které způsobil hodný vietnamský kanec či divoký kohout. Pojišťovna Aegon přináší výběr toho nejkurióznějšího, co klienti uváděli v pojistných hlášeních za uplynulý rok.

„Při krmení slepic jsem se pokusil odrazit útok kohouta odkopnutím, pták se však ukázal být tvrdším, než jsem předpokládal.“

„Při přípitku „maršal Malinovskij“ jsem na sebe rozlil hořící alkohol a způsobil si popáleniny druhého stupně.“

„Seděla jsem na zahradě, přišel ke mně cizí kocour a kousl mě do ukazováčku na pravé ruce.“

„Po příchodu na WC jsem upadl a poranil si hlavu o podlahu toalet. K úrazu došlo při cestě za účelem vyprázdnění.“

„Při nahlášené rekonstrukci se řemeslník omylem proboural zdí k sousedovi. Ten po pár minutách mlátil na mé dveře a po otevření mně napadl škrcením a ležel mi na zádech.“

„Šla jsem kamarádovi nakrmit hodného vietnamského kance, který zvedl hlavu, přiskočil a ostrým kančím zubem mi roztrhl ruku.“

Témata:  pojišťovny zdravotnictví

Aktuálně se děje

9. ledna 2025 6:24

Jak za komančů: Nákupní šílenství v Lidl Outletu drtí Štěrboholy. Budou i v jiných městech?

Krátce po Novém roce otevřel řetězec Lidl v pražských Štěrboholích svou první outletovou prodejnu a okamžitě způsobil doslova nával. Zájem Čechů o zlevněné zboží byl tak obrovský, že se lidé neváhali postavit do několika hodin trvajících front, zatímco parkoviště se proměnilo v místo, kde auta vytvářela dlouhé kolony. Tisíce zákazníků už obchod navštívily, ale co si o novém outletu myslí místní? Jak vypadá prodejna necelý týden po otevření?

Zdroj: Radovan Majer

Další zprávy

Ilustrační fotografie

Kuriózní pojistné příběhy, které napsal rok 2024

Pojišťovny se musí ročně vypořádat s desítkami tisíc událostí, statisticky nejčastěji vyplácejí lidem náhradu škody za zdravotní úrazy. To s sebou často přináší i některé úsměvné situace, které pak klienti pojišťovny YOUPLUS popisují v hlášení o škodní události. Ani kalendářní rok 2024 v tomto ohledu nebyl výjimkou – nejvtipnější příběhy a hlášky přináší následující článek.