Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Vtipné hlášky a perličky, které pobavily operátory klientské linky pojišťovny

Ilustrační fotografie
Ilustrační fotografie
Foto: Pixmac

Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group (dále „ČPP“) každoročně likviduje na 200 tisíc pojistných událostí, většina z nich jsou běžné případy, ale mnohdy se operátoři klientského centra setkávají se skutečně neobvyklými historkami, nad kterými nelze jinak než se pousmát.

„Že i při řešení pojistných událostí může být veselo a že klienti pobaví vtipným příběhem nejen operátory na klientské lince, ale i naše likvidátory, dokládají vtipné hlášky a perličky sesbírané za letošní rok,“ říká tisková mluvčí Renata Čapková.  

Z poznámek operátora klientského centra:

„Protože řidič náhle zabrzdil před semaforem na červenou, dvě cestující upadly, další cestující si prokousla ret a jiná při pádu kousla druhou cestující do čela.“ Poškozený, který se dovolal na zákaznickou linku, se dotazoval, kdy přijede nějaký „degustátor“, aby nafotil jeho poškozené vozidlo.   „Chtěla bych změnit dopravní značku,“ oznámila velmi stručně klientka (měla na mysli samozřejmě registrační značku vozidla). „Na toaletě jsem rozesílala novoroční sms. Při spláchnutí mi upadl telefon do záchodu.“ „Zakoupil jsem kapry, dal je do vany a odjel do práce. Bohužel jsem před odchodem zapomněl zavřít přívod vody.“ „Od svíček nám vzplál vánoční stromek a ohořely všechny dárky, které ležely pod ním.“ „Při parkování doma v garáži vyskočila dcera dříve z auta a otec jí najel na levou nohu.“ Řidička si chtěla pustit rádio, ale omylem nastartovala, vozidlo popojelo a narazilo do betonového ohrazení. Protože však na vině nebyl přehmat, ale alkohol, pochybení přišlo řidičku velmi draho.

Témata:  pojišťovny Telefony

Aktuálně se děje

9. ledna 2025 6:24

Jak za komančů: Nákupní šílenství v Lidl Outletu drtí Štěrboholy. Budou i v jiných městech?

Krátce po Novém roce otevřel řetězec Lidl v pražských Štěrboholích svou první outletovou prodejnu a okamžitě způsobil doslova nával. Zájem Čechů o zlevněné zboží byl tak obrovský, že se lidé neváhali postavit do několika hodin trvajících front, zatímco parkoviště se proměnilo v místo, kde auta vytvářela dlouhé kolony. Tisíce zákazníků už obchod navštívily, ale co si o novém outletu myslí místní? Jak vypadá prodejna necelý týden po otevření?

Zdroj: Radovan Majer

Další zprávy

Ilustrační fotografie

Kuriózní pojistné příběhy, které napsal rok 2024

Pojišťovny se musí ročně vypořádat s desítkami tisíc událostí, statisticky nejčastěji vyplácejí lidem náhradu škody za zdravotní úrazy. To s sebou často přináší i některé úsměvné situace, které pak klienti pojišťovny YOUPLUS popisují v hlášení o škodní události. Ani kalendářní rok 2024 v tomto ohledu nebyl výjimkou – nejvtipnější příběhy a hlášky přináší následující článek.