Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Bohemia Energy přišla s pomocí pro zatopené: Rozdá dva miliony

Bohemia Energy přišla s pomocí pro zatopené: Rozdá dva miliony

Foto: ČNB

Společnost Bohemia Energy, největší alternativní dodavatel elektřiny a plynu v České republice, se v reakci na ničivé povodně rozhodla mezi své zákazníky z řad domácností, kteří byli zasaženi ničivou povodní, rozdělit finanční pomoc ve výši 2 miliony korun.

„Naše zákazníky vnímáme jako partnery a vztah s nimi není pro nás pouze čistě obchodní. Proto jsme se rozhodli těm, kdo při těchto povodních utrpěli škodu, finančně pomoci. Mezi naše zákazníky, kteří byli povodní postiženi, tak rozdělíme částku 2 miliony korun. V případě vysokého počtu žadatelů jsme samozřejmě připraveni objem pomoci navýšit, tak aby pomoc byla smysluplná," vysvětluje Jiří Písařík, jednatel Bohemia Energy.

Žádost o finanční pomoc s potvrzením příslušného úřadu samosprávy (obecní či městský úřad) o tom, že byl zákazník letošní povodní postižen, lze zasílat e-mailem na adresu kontakt@bohemiaenergy.cz nebo vyřídit přímo na zákaznické lince Bohemia Energy 840 10 10 10, a to od úterý 4. června do 30. června 2013.

„Věříme, že jsme na odeslání žádosti ponechali zákazníkům dostatek času. Jsme si vědomi toho, že v současnosti mají jiné starosti. Po daném termínu 30. června obdrží žadatelé z řad zákazníků Bohemia Energy jednorázový finanční příspěvek na zmírnění škod po ničivém živlu," uzavírá Jiří Písařík.

Bohemia Energy poskytla svým zákazníkům pomoc již po povodních v roce 2009 a 2010. Tehdy nabídla všem postiženým odběratelům výraznou slevu na energie.

Témata:  Povodně 06/2013

Související

Aktuálně se děje

9. ledna 2025 6:24

Jak za komančů: Nákupní šílenství v Lidl Outletu drtí Štěrboholy. Budou i v jiných městech?

Krátce po Novém roce otevřel řetězec Lidl v pražských Štěrboholích svou první outletovou prodejnu a okamžitě způsobil doslova nával. Zájem Čechů o zlevněné zboží byl tak obrovský, že se lidé neváhali postavit do několika hodin trvajících front, zatímco parkoviště se proměnilo v místo, kde auta vytvářela dlouhé kolony. Tisíce zákazníků už obchod navštívily, ale co si o novém outletu myslí místní? Jak vypadá prodejna necelý týden po otevření?

Zdroj: Radovan Majer

Další zprávy