Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Pošta spustila informační kampaň pro zákazníky rušených poboček

Česká pošta
Česká pošta
Foto: Michael Zelinka / INCORP images

Česká pošta v souvislosti s redukcí své pobočkové sítě připravila pro zákazníky informační kampaň. Poskytne jim informace o nástupnických poštách za zrušené pobočky a tipy, jak zefektivnit využívání poštovních služeb. Česká pošta to uvedla v tiskové zprávě. Od července se sníží počet poboček o 300 na 2900.

Hlavní komunikační platformou je informační web ceskaposta.cz/zmeny, kde zákazníci najdou všechny aktuální informace. Seznamy rušených i doporučených pošt v okolí, důležité termíny, adresy a otevírací dobu.

Na pobočkách, které budou od 1. července uzavřeny, jsou k dispozici informační materiály, které popisují, kde se bude nacházet nástupnická pošta a do jakého data budou na stávající pobočce fungovat jednotlivé služby, jako je například ukládání balíků nebo dopisů.

Každý senior, který si na svoji stávající poštu přijde vyzvednout důchod, dostane informační leták, díky němuž se dozví, jakým způsobem mu bude předán důchod po 1. červenci a jaké má možnosti změny ve výplatě peněz.

Důležitým nástrojem, jak zefektivnit vyřizování poštovních služeb, je objednání na konkrétní pobočku na konkrétní čas a na konkrétní službu. To vše lze vyřídit on-line a zákazník jde ve stanovený čas ihned na řadu bez zbytečného čekání. Služba funguje pro všechny pošty od roku 2021.

Zákazníci budou moci rovněž využít změnu doručení on-line, kdy si přes mobilní aplikaci PoštaOnline zařídí přesměrování své uložené zásilky na jinou pobočku.

Témata:  Česká pošta

Související

Aktuálně se děje

9. ledna 2025 6:24

Jak za komančů: Nákupní šílenství v Lidl Outletu drtí Štěrboholy. Budou i v jiných městech?

Krátce po Novém roce otevřel řetězec Lidl v pražských Štěrboholích svou první outletovou prodejnu a okamžitě způsobil doslova nával. Zájem Čechů o zlevněné zboží byl tak obrovský, že se lidé neváhali postavit do několika hodin trvajících front, zatímco parkoviště se proměnilo v místo, kde auta vytvářela dlouhé kolony. Tisíce zákazníků už obchod navštívily, ale co si o novém outletu myslí místní? Jak vypadá prodejna necelý týden po otevření?

Zdroj: Radovan Majer

Další zprávy