Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Jaromír Soukup končí na obrazovce: Definitivní tečka za jeho televizní kariérou

Jaromír Soukup
Jaromír Soukup
Foto: Instagram

Moderátorská kariéra Jaromíra Soukupa definitivně utrpěla zásadní ránu. TV Barrandov, kterou dlouhá léta vlastnil a zároveň byl její nejvýraznější tváří, totiž potvrdila, že se podnikatel po letní vysílací pauze už na televizní obrazovky nevrátí.

O Soukupově konci informoval web novinky.cz. "Vzhledem k tomu, že postupně měníme programové schéma, pořady pana Jaromíra Soukupa po vzájemné dohodě nadále nejsou v plánu," sdělila webu mluvčí televize Kristýna Synáčová.
 
Konec potvrdil i sám miliardář, který na jaře prodal i zbývající padesátiprocentní podíl ve firmě Empresa Media, do níž televize patří, podnikateli Janu Čermákovi. Nyní zopakoval, že transakci považuje za velmi dobrou.

"Nicméně sledovanost stávající publicistiky a zpravodajství platformy TV Barrandov je v podstatě nulová a pohybuje se v jednotkách tisíc diváků. Pro mě osobně je to takřka mizivé a pro politické debaty nedůstojné. Směřování a výkon TV Barrandov je tedy, pro politický obsah, velmi problematický," řekl Soukup zmíněnému serveru k tomu, proč už nebude moderovat.

Čermák získal poloviční podíl ve firmě Empresa Media už loni na podzim s cílem optimalizovat fungování společnosti, postarat se o její ozdravení a splacení pohledávek vůči věřitelům. Pod hlavičku firmy Barrandov Televizní Studio spadají kanály TV Barrandov, Krimi Barrandov a Kino Barrandov, které mají zhruba dvouprocentní podíl sledovanosti na českém televizním trhu. Empresa Media pak zastřešuje i časopisy Týden, Sedmička, Interview a Instinkt. 

Témata:  Jaromír Soukup (TV Barrandov) TV Barrandov

Související

Aktuálně se děje

9. ledna 2025 6:24

Jak za komančů: Nákupní šílenství v Lidl Outletu drtí Štěrboholy. Budou i v jiných městech?

Krátce po Novém roce otevřel řetězec Lidl v pražských Štěrboholích svou první outletovou prodejnu a okamžitě způsobil doslova nával. Zájem Čechů o zlevněné zboží byl tak obrovský, že se lidé neváhali postavit do několika hodin trvajících front, zatímco parkoviště se proměnilo v místo, kde auta vytvářela dlouhé kolony. Tisíce zákazníků už obchod navštívily, ale co si o novém outletu myslí místní? Jak vypadá prodejna necelý týden po otevření?

Zdroj: Radovan Majer

Další zprávy