Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Práce z domova nemá žádná pozitiva, myslí si šéf Netflixu

televize, rádio
televize, rádio
Foto: Pixabay

Práce z domova nemá dobrý dopad a komplikuje probírání nápadů. V rozhovoru s listem The Wall Street Journal to řekl jeden z dvojice šéfů a zakladatelů placené internetové televize Netflix, Reed Hastings. Do kanceláří se 8600 zaměstnanců firmy vrátí, až bude většina z nich očkována schválenou vakcínou proti nemoci covid-19, dodal. Hastings nicméně čeká, že lidé ve většině firem budou i po epidemii pracovat z domova nejméně jeden den v týdnu.

"Ne, nevidím v tom žádná pozitiva," odpověděl spoluzakladatel Netflixu na otázku, zda práce z domova přináší něco dobrého. "Nemožnost osobního kontaktu, zejména pokud jde o mezinárodní styky, je pouze a jen negativní," rozvedl. "Byl jsem nicméně krajně ohromený, jaké oběti jsou lidé schopni přinést," poznamenal.

Službu Netflix má po celém světě zaplacenou kolem 200 milionů domácností. Ve druhém čtvrtletí získala společnost 10,1 milionu nových předplatitelů. Firma těžila z opatření proti šíření koronaviru, kvůli kterým lidé trávili více času doma. Ve třetím kvartále však společnost počítá s prudkým zpomalením růstu.

Netflix produkuje vlastní seriály, dokumenty i filmy. Na otázku, zda firmě vlastní produkce brzy nedojde, Hastings odpověděl, že výroba Netflixu dál běží ve většině Evropy i Asie a několik projektů pokračuje také v Los Angeles. V září chce podnik - s pomocí intenzivnějšího testování - svou produkci ještě zvýšit.

Témata:  Home Office (práce z domova) Netflix televize, rádio

Související

Aktuálně se děje

9. ledna 2025 6:24

Jak za komančů: Nákupní šílenství v Lidl Outletu drtí Štěrboholy. Budou i v jiných městech?

Krátce po Novém roce otevřel řetězec Lidl v pražských Štěrboholích svou první outletovou prodejnu a okamžitě způsobil doslova nával. Zájem Čechů o zlevněné zboží byl tak obrovský, že se lidé neváhali postavit do několika hodin trvajících front, zatímco parkoviště se proměnilo v místo, kde auta vytvářela dlouhé kolony. Tisíce zákazníků už obchod navštívily, ale co si o novém outletu myslí místní? Jak vypadá prodejna necelý týden po otevření?

Zdroj: Radovan Majer

Další zprávy