Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Citigo zná cenu: nejmenší škodovka začne na 179 900 Kč

Citigo zná cenu: nejmenší škodovka začne na 179 900 Kč

Foto: Škoda Auto

Škoda Citigo startuje exkluzivně na českém trhu, první vozy dorazí k zákazníkům už v průběhu listopadu. Automobilka o tom blíže informovala v úterý.

Podle firmy už všichni autorizovaní obchodníci Škody v České republice už obdrželi platné prodejní programy a mohou přijímat první objednávky. „S modelem Citigo chceme pro značku Škoda získat nové skupiny zákazníků, pro které jsme dosud neměli v segmentu malých vozů adekvátní nabídku. Jde především o tradiční zákazníky značky Škoda, kteří dosud jezdili starším nebo ‚ojetým‘ vozem, jako například mladé řidiče, rodiny s menšími dětmi, kterým dosud finanční možnosti nedovolili pořízení nového vozu nebo páry ve zralém věku,“ vysvětlil vedoucí regionu Českárepublika automobilky Petr Pečenka. Vůz pohání dvojice nových benzínových tříválců o objemu 1,0 litru a výkonu 44 kW/60 k, resp. 55 kW/75 k v kombinaci s pětistupňovou manuální převodovkou. Škoda Citigo bude v nabídce celkem v osmi barevných provedeních (třech základních a pěti metalických odstínech). V interiéru lze volit ze šesti možností, včetně dvoubarevné palubní desky dostupné pro vyšší výbavové stupně. Při zahájení prodeje bude zákazníkům v České republice k dispozici třídveřová verze vozu ve vyšších výbavových stupních Ambition (1,0 MPI/44 kW již od 194 900 Kč) a Elegance (1,0 MPI/44 kW od 209 900 Kč). V nabídce jsou zákaznicky oblíbené pakety Plus za cenu 5000 Kč. Součástí paketu Plus výbavové verze Ambition je palubní počítač a klimatizace s pachovým a pylovým filtrem. V případě výbavové verze Elegance, získá zákazník za zvýhodněnou cenu tříramenný kožený volant a signalizaci vzdálenosti při parkování vzadu.

Témata:  Škoda auto

Související

Aktuálně se děje

9. ledna 2025 6:24

Jak za komančů: Nákupní šílenství v Lidl Outletu drtí Štěrboholy. Budou i v jiných městech?

Krátce po Novém roce otevřel řetězec Lidl v pražských Štěrboholích svou první outletovou prodejnu a okamžitě způsobil doslova nával. Zájem Čechů o zlevněné zboží byl tak obrovský, že se lidé neváhali postavit do několika hodin trvajících front, zatímco parkoviště se proměnilo v místo, kde auta vytvářela dlouhé kolony. Tisíce zákazníků už obchod navštívily, ale co si o novém outletu myslí místní? Jak vypadá prodejna necelý týden po otevření?

Zdroj: Radovan Majer

Další zprávy