Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Do Čech míří další řetězec s módou

Ilustrační fotografie
Ilustrační fotografie
Foto: Pixabay

Americký médní řetězec Forever 21 otevře na podzim v Praze na Černém Mostě svou první pobočku s módou fast fashion. Čili s módu z přehlídkových mol. Řetězec slibuje i příznivé ceny pro koncové zákazníky. Informuje Aktualne.cz.

Forever 21 hodlá podobně jako jeko konkurenti H&M, Zara nebo Topshop kopírovat módu z přehlídkových mol a nabízet jí za zlomky cen. „Právě fast fashion řetězce dokážou ušít kousky podobné těm z pařížských a milánských přehlídek, které jsou přitom cenově dostupné pro většinovou společnost. Hlad po takovém typu módy tu rozhodně bude ještě dlouho,“ říká kreativní ředitel Mercedes-Benz Fashion Weeku Lukáš Loskot, kterého proto nástup nových značek s „rychlou módou“ na český trh nepřekvapuje.

„Náš nový obchod v Praze bude odrážet nejenom celosvětové módní trendy, ale rovněž všem zákazníkům zprostředkuje zážitek z moderního nakupování,“ tvrdí Alexandros Doukas, ředitel společnosti Teren Management Europe, která značku prostřednictvím franšízy uvádí na evropské trhy.

Témata:  Oblečení obchody

Související

Aktuálně se děje

9. ledna 2025 6:24

Jak za komančů: Nákupní šílenství v Lidl Outletu drtí Štěrboholy. Budou i v jiných městech?

Krátce po Novém roce otevřel řetězec Lidl v pražských Štěrboholích svou první outletovou prodejnu a okamžitě způsobil doslova nával. Zájem Čechů o zlevněné zboží byl tak obrovský, že se lidé neváhali postavit do několika hodin trvajících front, zatímco parkoviště se proměnilo v místo, kde auta vytvářela dlouhé kolony. Tisíce zákazníků už obchod navštívily, ale co si o novém outletu myslí místní? Jak vypadá prodejna necelý týden po otevření?

Zdroj: Radovan Majer

Další zprávy