Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

McDonald's zavádí hranolky s čokoládou

Hranolky od McDonald´s, ilustrační fotografie
Hranolky od McDonald´s, ilustrační fotografie
Foto: Adam Mráček / INCORP images

Známý řetězec McDonald's zavádí novinku - hranolky s čokoládovou polevou. Zatím budou nabízeny jen v Japonsku, v případě zájmu by se ale mohly objevit i v jiných zemích. Sladko-slaná pochoutka se začne prodávat příští týden.

Řetězec s rychlým občerstvením McDonald's zavádí nové jídlo, od kterého si slibuje úspěch. Jde o hranolky s dvoubarevnou čokoládovou polevou - tmavou a bílou. Sladko-slané McChoco Potato se budou zatím prodávat jen v Japonsku, a to od úterka 26. ledna.

Podle manažerů bude jídlo pro Japonce "ideálním spojením" smažených hranolek a sladké čokolády. "Tahle kombinace vytváří úžasnou slanou a sladkou harmonii," citoval mluvčího společnosti McDonald's portál Daily Mail. "Zákazníci si novinku vychutnají při různých příležitostech, je totiž skvělá i jako dezert," dodal.

Japonské pobočky jsou nezvyklými kombinacemi chutí proslulé. Už dříve nabízely krevetový burger nebo hustou zeleninovou polévku zapečenou jako koláč. Žádná z novinek se nezavedla celosvětově, ale v případě zájmu se McChoco Potato možná rozšíří i do Evropy. Prozatím to ale plánováno není.

Řetězec McDonald's dovoluje svým odnožím celosvětová menu upravovat nebo zavádět nová jídla podle toho, na co jsou místní zvyklí. Mnoho poboček v Asii servíruje polévku, v Indonésii mají rýžové menu McRice a některé německé restaurace nabízí dokonce pivo. Na Novém Zélandu zas prodávají populární masové koláče a v Indii slíbují otevřít vegetariánské pobočky.

Témata:  McDonald´s

Související

Aktuálně se děje

9. ledna 2025 6:24

Jak za komančů: Nákupní šílenství v Lidl Outletu drtí Štěrboholy. Budou i v jiných městech?

Krátce po Novém roce otevřel řetězec Lidl v pražských Štěrboholích svou první outletovou prodejnu a okamžitě způsobil doslova nával. Zájem Čechů o zlevněné zboží byl tak obrovský, že se lidé neváhali postavit do několika hodin trvajících front, zatímco parkoviště se proměnilo v místo, kde auta vytvářela dlouhé kolony. Tisíce zákazníků už obchod navštívily, ale co si o novém outletu myslí místní? Jak vypadá prodejna necelý týden po otevření?

Zdroj: Radovan Majer

Další zprávy