Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Firmy mají poslední šanci přihlásit se na podnikatelskou misi do Srbska

Ilustrační fotografie
Ilustrační fotografie
Foto: Pixabay

Hospodářská komora České republiky organizuje doprovodnou podnikatelskou misi předsedy vlády Bohuslava Sobotky a vybraných ministrů do Srbska. Cesta se uskuteční ve dnech 1.--2. září 2015 v rámci oficiální návštěvy Srbské republiky. „Primárně je mise určena pro firmy, které v Srbsku mají rozjednané projekty a ucházejí se o realizaci státních a veřejných zakázek,“ uvedl Bořivoj Minář, viceprezident HK ČK. Firmy, které se chtějí účastnit podnikatelské mise, mají poslední šanci se přihlásit do 10. srpna 2015.

Mise HK ČR do Srbska jsou historicky velmi úspěšné. Účastní se jich zástupci nejvýznamějších českých firem v oblasti dopravní infrastruktury, energetiky, strojírenství či životního prostředí. Jedná se již o čtvrtou misi do Srbska, kterou HK ČR za poslední rok a půl organizovala. Přičemž poslední proběhla v březnu tohoto roku. „Zářijová podnikatelská mise do Srbska navazuje na předchozí výpravy, které zaznamenaly vždy velký úspěch. To potvrzují prohlubující se vztahy mezi firmami obou zemí. Jsem rád, že čeští podnikatelé mají další možnost vzájemnou spolupráci upevnit či rozšířit,“ uvedl Minář.

Hlavním cílem doprovodné podnikatelské mise je rozvoj ekonomických vztahů mezi českými a srbskými exportéry, importéry a investory a upevnění již stávávajících obchodních vazeb. „Přestože je Srbsko malou zemí, těší se velkému zájmu českých podnikatelů. Země si jsou kulturně i jazykově blízké a mají mezi sebou dobré obchodní vztahy,“ zmínil Minář. 

V Srbsku se u kulatého stolu uskuteční pracovní setkání firem s premiérem a s představiteli Velvyslanectví České republiky v Srbsku. 

Více informací o misi včetně možnosti registrace naleznete ZDE.

Témata:  podnikatelé

Související

Aktuálně se děje

9. ledna 2025 6:24

Jak za komančů: Nákupní šílenství v Lidl Outletu drtí Štěrboholy. Budou i v jiných městech?

Krátce po Novém roce otevřel řetězec Lidl v pražských Štěrboholích svou první outletovou prodejnu a okamžitě způsobil doslova nával. Zájem Čechů o zlevněné zboží byl tak obrovský, že se lidé neváhali postavit do několika hodin trvajících front, zatímco parkoviště se proměnilo v místo, kde auta vytvářela dlouhé kolony. Tisíce zákazníků už obchod navštívily, ale co si o novém outletu myslí místní? Jak vypadá prodejna necelý týden po otevření?

Zdroj: Radovan Majer

Další zprávy