Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Známe nový nejabsurdnější poplatek v bance. Na čem všem se dá "rejžovat"?

Známe nový nejabsurdnější poplatek v bance. Na čem všem se dá

Foto: Mariusz Stankowski, MoneyMAG.cz

Nejabsurdnějším bankovním poplatkem je z pohledu domácí populace platba za zjištění stavu účtu prostřednictvím bankomatu. Platit za zjištění stavu účtu přes bankomat považuje za nesmyslné téměř pětina (19,3 procenta) respondentů, vyplývá to z průzkumu společnosti SANEP.

Stříbro na pomyslném žebříčku získala platba za výpis účtu zaslaný elektronickou cestou. Jako svého "favorita" si ji zvolilo 15,2 procenta dotázaných. Bronzovou medaili by s "podporou" 7,2 procent lidí získal poplatek u sKarty, karty sociálních systémů, která je povinná pro příjemce dávek.

Na čtvrtém místě skončil poplatek za vedení účtu zemřelého klienta po dobu dědického řízení. Následuje ho s 6,7 procenta hlasů občanů výše poplatku za vklad na účet na přepážce třetí osobou a poplatek za vedení kontokorentu i v době nečerpání služby.

Lidé také nechtějí platit za vedení účtu k hypotečnímu nebo spotřebitelskému úvěru, za účetní položku či za zadání příkazu či změny trvalého příkazu přes internet banking. Také by rádi zrušili poplatek za neuskutečněnou platbu nebo platbu za vložení dalších údajů do příkazu k úhradě.

Průzkum se konal ve dnech od 15. do 28. ledna a zúčastnilo se ho 12 578 respondentů.

Témata:  banky

Související

Aktuálně se děje

9. ledna 2025 6:24

Jak za komančů: Nákupní šílenství v Lidl Outletu drtí Štěrboholy. Budou i v jiných městech?

Krátce po Novém roce otevřel řetězec Lidl v pražských Štěrboholích svou první outletovou prodejnu a okamžitě způsobil doslova nával. Zájem Čechů o zlevněné zboží byl tak obrovský, že se lidé neváhali postavit do několika hodin trvajících front, zatímco parkoviště se proměnilo v místo, kde auta vytvářela dlouhé kolony. Tisíce zákazníků už obchod navštívily, ale co si o novém outletu myslí místní? Jak vypadá prodejna necelý týden po otevření?

Zdroj: Radovan Majer

Další zprávy