Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Škoda auto bude mít nové logo

Škoda auto bude mít nové logo

Foto: Škoda Auto

Nové modely vozů Fabia a Roomster se budou pyšnit mírně obměněnými logy automobilky Škoda. A vůbec poprvé ponesou zezadu na kufru nápis Škoda.

Tato novinka není až takovým překvapením, protože automobilka začala postupně měnit loga u všech současných modelových řad vozů už v roce 2011. Označuje to za „osvěžení firemního designu“. Prvním modelem s modernizovaným logem byl nový vůz kategorie mini ŠKODA Citigo. Nové logo nese rovněž kompaktní model ŠKODA Rapid, představený v roce 2012. Jako třetí a čtvrtá modelová řada nyní ponesou nové logo, nápis ŠKODA na zádi a modelové označení v novém typu písma, modely Fabia a Roomster. Nové logo značky je umístěno na několika místech na voze i v interiéru: například na kapotě, na zádi, na krytech středu kol z lehké slitiny, na volantu, na krytu motoru a i na klíčích k vozu. Další optickou novinkou modelů ŠKODA Fabia a ŠKODA Roomster je jméno značky na pátých dveřích, provedené v novém typu písma. Také údaje o motorizaci nebo doplňkové označení, jako např. TSI, TDI, GreenLine nebo vRS budou provedena v novém typu písma. Navíc nyní ponese i Fabia a Roomster na zádi poprvé také nápis ŠKODA. "V porovnání s původním logem je nyní okřídlený šíp v kombinaci chromu a černé barvy svěží a modernější. Designéři omezili prvky loga jen na to podstatné. Okřídlený šíp je precizně vyveden v chromu na matně černém pozadí lemovaném jemnou chromovou linkou. Dřívější vavřínový věnec a integrovaný nápis ŠKODA nejsou u nového loga použity,“ komentuje automobilka změny ve své tiskové zprávě. Do roku 2018 chce česká automobilka zvýšit své celosvětové prodeje na minimálně 1,5 milionu vozů ročně. Nový ‚Corporate Design‘ byl poprvé představen v roce 2011 na ženevském autosalonu.

Témata:  Škoda auto

Související

Aktuálně se děje

9. ledna 2025 6:24

Jak za komančů: Nákupní šílenství v Lidl Outletu drtí Štěrboholy. Budou i v jiných městech?

Krátce po Novém roce otevřel řetězec Lidl v pražských Štěrboholích svou první outletovou prodejnu a okamžitě způsobil doslova nával. Zájem Čechů o zlevněné zboží byl tak obrovský, že se lidé neváhali postavit do několika hodin trvajících front, zatímco parkoviště se proměnilo v místo, kde auta vytvářela dlouhé kolony. Tisíce zákazníků už obchod navštívily, ale co si o novém outletu myslí místní? Jak vypadá prodejna necelý týden po otevření?

Zdroj: Radovan Majer

Další zprávy