Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Sazka spouští novou číselnou loterii - Kasička

Sazka spouští novou číselnou loterii - Kasička

Foto: Jan Zýka / INCORP images

Od pondělí uvádí Sazka na trh novou číselnou loterii Kasička. Informoval o tom mluvčí společnosti Sazka sázková kancelář Václav Jalovecký.

Losování 6 čísel ze 49 bude probíhat dvakrát denně. Sázející mohou volit mezi čtyřmi druhy sázek nebo je uplatnit všechny najednou v jediné sázence. Tři druhy sázek mají pevně stanovenou cenu 20 Kč, kombinovanou sázku lze uplatnit od 10 Kč. Sázející budou znát předem možnou výši výher. Například, vsadí-li sázející 20 korun a uhodne 5 čísel ze 6, bude bohatší o rovný jeden milion korun.

"Na začátku letošního roku jsme slíbili, že v průběhu prvního pololetí uvedeme na trh novou číselnou loterii, která zatraktivní a rozšíří nabídku stávajících her. Držíme slovo a věříme, že nová hra Kasička, která nabízí výhry dvakrát denně, si brzy najde svůj okruh spokojených sázejících," uvedla Jana Studničková, obchodní a marketingová ředitelka Sazky.

Sázky bude možné uzavírat u terminálů Sazky buď osobně vyplněnou sázenkou s vlastními čísly, nebo náhodným tipem.

Sazka sázková kancelář převzala k 1. listopadu 2011 podnikatelskou činnost Sazka, která se na jaře 2011 dostala do insolvence a poté do konkurzu. Nyní tak provozuje největší loterijní společnost v České republice. Hlavními produkty společnosti jsou číselné loterie s nejznámější hrou Sportka. Kromě číselných loterií jsou v produktové nabídce stírací losy, sportovní kurzové sázky a rychloobrátkové hry.

Druhým pilířem jsou neloterní produkty, kde stěžejní postavení zaujímá dobíjení mobilních telefonů, prodej vstupenek a zprostředkování plateb za služby a zboží. Své produkty Sazka sázková kancelář poskytuje prostřednictvím sítě 6300 prodejních míst umístěných po celé České republice. Vlastníky společnosti jsou skupiny KKCG a PPF.

Témata:  sazka

Související

Aktuálně se děje

9. ledna 2025 6:24

Jak za komančů: Nákupní šílenství v Lidl Outletu drtí Štěrboholy. Budou i v jiných městech?

Krátce po Novém roce otevřel řetězec Lidl v pražských Štěrboholích svou první outletovou prodejnu a okamžitě způsobil doslova nával. Zájem Čechů o zlevněné zboží byl tak obrovský, že se lidé neváhali postavit do několika hodin trvajících front, zatímco parkoviště se proměnilo v místo, kde auta vytvářela dlouhé kolony. Tisíce zákazníků už obchod navštívily, ale co si o novém outletu myslí místní? Jak vypadá prodejna necelý týden po otevření?

Zdroj: Radovan Majer

Další zprávy