Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Aukro.cz spouští vlastní outlet. Co to znamená?

Aukro.cz spouští vlastní outlet. Co to znamená?

Foto: Pixmac

Na obchodním portále Aukro.cz utratili zákazníci v roce 2011 za oblečení a doplňky 405 milionů korun, nově tak Aukro.cz spouští Outlet.Aukro.cz, kde bude za pevné ceny nabízet značkové módní zboží se slevou 30 – 90 procent. Portál o tom informoval v pondělí.

Podle internetového srovnávače Heureka.cz nakoupila v loňském roce na internetu oblečení, obuv nebo módní doplněk více než 36 procent nakupujících. "Zboží v kategorii Móda loni nakoupilo více lidí než v kategoriích Bílá technika, Mobilní telefony nebo TV a video," uvedl Kamil Demuth z internetového srovnávače Heureka.cz. "Na Aukru se v roce 2011 prodalo oblečení a doplňky v ceně 405 milionů korun. Mezi našimi zákazníky byl vždy velký zájem o módu za dobré ceny, proto jsme se rozhodli spustit vlastní outlet," sdělil David Vychytil, ředitel obchodního portálu Aukro.cz.

"Zákazníci mohou kupovat oblečení i doplňky světových značek jako jsou Guess, D&G, Tommy Hilfiger, Diesel, Ed Hardy, Miss Sixty a dalších se slevami až 90 procent," doplnil.

V nabídce Outlet.Aukro.cz je dámské i pánské oblečení, doplňky a šperky, boty i kosmetika. Zboží do outletu bude dodávat on-line nákupní klub Fashion Days.

Témata:  obchody

Související

Aktuálně se děje

9. ledna 2025 6:24

Jak za komančů: Nákupní šílenství v Lidl Outletu drtí Štěrboholy. Budou i v jiných městech?

Krátce po Novém roce otevřel řetězec Lidl v pražských Štěrboholích svou první outletovou prodejnu a okamžitě způsobil doslova nával. Zájem Čechů o zlevněné zboží byl tak obrovský, že se lidé neváhali postavit do několika hodin trvajících front, zatímco parkoviště se proměnilo v místo, kde auta vytvářela dlouhé kolony. Tisíce zákazníků už obchod navštívily, ale co si o novém outletu myslí místní? Jak vypadá prodejna necelý týden po otevření?

Zdroj: Radovan Majer

Další zprávy