Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Agresivní strategie nových bank: 3% úroky z vkladu a úvěry

Agresivní strategie nových bank: 3% úroky z vkladu a úvěry

Foto: Air Bank

Noví bankovní hráči, kteří loni vstoupili na český trh, mají poměrně agresivní strategie pro posilování svých pozic, nabízejí až tříprocentní úroky na vkladech a nyní se ve velkém pouštějí i do úvěrů. Deník E15 o tom informoval ve svém čtvrtečním vydání.

Loni se na domácím trhu objevily dvě úplně nové banky, Air Bank ze skupiny PPF a Zuno ze skupiny Raiffeisenbank. Další dva finanční domy změnily majitele – Equa Bank a Volksbank (tu koupila ruská Sberbank). Zcela noví hráči, Air Bank a Zuno, zatím sbírají jen vklady. U těch nabízejí v porovnání s konkurencí velké sazby, zatímco poplatky za vedení účtu jsou minimální.

Oběma se loni podařilo přilákat vklady v hodnotě jednotek miliard korun. Zatím v nabídce nemají úvěry, ty by měly přijít letos. „V prvním čtvrtletí přineseme na trh první on-line půjčku. Současně představíme i kontokorent se zajímavými podmínkami pro klienta. Později pak uvedeme kreditní karty,“ řekl E15 Tomáš Kuna, šéf Zuno Bank. Mluvčí Air Bank Rostislav Kocman uvedl, že banka přijde ve druhé polovině roku se spotřebitelskými úvěry a zvažuje nabídku kreditních karet. O hypotékách ještě není rozhodnuto.

Témata:  banky

Související

Aktuálně se děje

9. ledna 2025 6:24

Jak za komančů: Nákupní šílenství v Lidl Outletu drtí Štěrboholy. Budou i v jiných městech?

Krátce po Novém roce otevřel řetězec Lidl v pražských Štěrboholích svou první outletovou prodejnu a okamžitě způsobil doslova nával. Zájem Čechů o zlevněné zboží byl tak obrovský, že se lidé neváhali postavit do několika hodin trvajících front, zatímco parkoviště se proměnilo v místo, kde auta vytvářela dlouhé kolony. Tisíce zákazníků už obchod navštívily, ale co si o novém outletu myslí místní? Jak vypadá prodejna necelý týden po otevření?

Zdroj: Radovan Majer

Další zprávy