Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

V Účtenkovce se bude soutěžit o nový automobil

účtenková loterie
účtenková loterie
Foto: INCORP images

Ministerstvo financí dokončilo výběrové řízení na dodavatele osobního automobilu, o který se bude soutěžit v prvním slosování Účtenkovky. To proběhne 15. listopadu a druhou cenou v něm bude Nový Ford Focus Kombi s benzínovým motorem o obsahu 1,6 l. v tmavě modré barvě.

Vítězným dodavatelem je autosalon Auto Kora top s.r.o., který v rámci výběrového řízení nabídl nejvýhodnější nabídku a vůz v požadovaných standardech a v obvyklé hodnotě přesahující 400 tis. Kč (včetně DPH) dodá za 360 tis. Kč (včetně DPH).

Vůz je vybaven klimatizací, zadními parkovacími senzory, stropními, předními i bočními airbagy, palubním počítačem či CD přehrávačem s USB. V současnosti Ministerstvo financí připravuje výběrové řízení na dodavatele automobilu pro následující slosování.

Účtenkovka je hra Ministerstva financí, ve které se každý měsíc hraje o více než 20 tisíc cen v hodnotě od 100 Kč do 1 000 000 Kč. Účast v Účtenkovce je zdarma a vyhrát může každý, kdo si zaregistruje platnou účtenku. Čím více účtenek hráč zaregistruje, tím větší je jeho šance na výhru. Losuje se vždy 15. den následujícího měsíce, aby měl každý dost času všechny své účtenky, které v uplynulém měsíci získal, do slosování zaregistrovat. Losuje se pouze z aktivně zaregistrovaných účtenek, nikoliv z účtenek, které ihned po vystavení skončily v odpadkovém koši. Účtenkovka je od svého spuštění provázena velkým zájmem ze strany spotřebitelů, počet aktivních hráčů, kteří se zaregistrovali, přesáhl již v prvním týdnu jejího fungování 250 tisíc.

Témata:  účtenková loterie Ministerstvo financí

Související

Aktuálně se děje

9. ledna 2025 6:24

Jak za komančů: Nákupní šílenství v Lidl Outletu drtí Štěrboholy. Budou i v jiných městech?

Krátce po Novém roce otevřel řetězec Lidl v pražských Štěrboholích svou první outletovou prodejnu a okamžitě způsobil doslova nával. Zájem Čechů o zlevněné zboží byl tak obrovský, že se lidé neváhali postavit do několika hodin trvajících front, zatímco parkoviště se proměnilo v místo, kde auta vytvářela dlouhé kolony. Tisíce zákazníků už obchod navštívily, ale co si o novém outletu myslí místní? Jak vypadá prodejna necelý týden po otevření?

Zdroj: Radovan Majer

Další zprávy