Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Plaťte kartou, dostanete odměnu! Visa láká k návštěvě evropských velkoměst

Ilustrační fotografie
Ilustrační fotografie
Foto: Pixmac

Barcelona, Berlín, Londýn, Milán a Paříž – pětice měst, kde se v létě vyplatí platit kartou Visa. Prázdninová kampaň Metropolitní výhody Visa nabídne jejich uživatelům řadu zajímavých bonusů.

Slevy při nakupování, městském cestování, v restauracích, při kulturních akcích a v zábavních podnicích – na to vše se o letošních letních prázdninách mohou těšit návštěvníci pětice zmíněných evropských velkoměst, pokud v partnerských podnicích kampaně zaplatí platební kartou Visa. Akce Metropolitní výhody Visa začíná 1. července a končí 31. srpna 2015.

Platby kartou v zahraničí na vzestupu

Z meziročního srovnání statistik asociace Visa vyplývá, že placení kartou v zahraničí výrazně nabývá na oblibě. „Počet mezinárodních transakcí v porovnání s předchozím rokem vzrostl o 5 až30 procent. Nárůsty se liší závislosti na bance, jejích produktech či typu klienta. Jednoduché, pohodlné a bezpečné placení si jednoznačně získávástále více příznivců,“konstatuje Marcel Gajdoš, regionální manažer asociace Visa Europe pro Českou republiku a Slovensko.

Dvouměsíční kampaň Metropolitní výhody Visa, do níž se v pěti evropských městech zapojí celkem 125 obchodníků, je první svého druhu. „Rádi bychom spotřebitelům touto cestou připomněli, že platit kartou v zahraničí je stejně jednoduché a pohodlné jako doma. A že to může být i velmi výhodné,“ uvádí Marcel Gajdoš.

Vice informací a přehled výhod najdete ZDE.

Témata:  platební karty

Související

Aktuálně se děje

9. ledna 2025 6:24

Jak za komančů: Nákupní šílenství v Lidl Outletu drtí Štěrboholy. Budou i v jiných městech?

Krátce po Novém roce otevřel řetězec Lidl v pražských Štěrboholích svou první outletovou prodejnu a okamžitě způsobil doslova nával. Zájem Čechů o zlevněné zboží byl tak obrovský, že se lidé neváhali postavit do několika hodin trvajících front, zatímco parkoviště se proměnilo v místo, kde auta vytvářela dlouhé kolony. Tisíce zákazníků už obchod navštívily, ale co si o novém outletu myslí místní? Jak vypadá prodejna necelý týden po otevření?

Zdroj: Radovan Majer

Další zprávy