Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Electro World končí, od 1. září se mění na Datart. Co to pro zákazníky bude znamenat?

Datart prodejna
Datart prodejna
Foto: InSighters

Splněním dlouho očekávaného plánu se Česká republika stává svědkem zásadní změny v oblasti maloobchodu s elektronikou. Od 1. září se řetězec Electro World transformuje na Datart, čímž vzniká nový gigant na trhu s elektronikou a domácími spotřebiči. Tato transformace slibuje zákazníkům rozšířenou a modernější síť prodejen, která bude zajišťovat, že každý zákazník bude mít prodejnu Datart v dosahu maximálně 30 minut jízdy.

Od 1. září dochází v České republice k významné změně na trhu elektroniky a domácích spotřebičů. E-shopy Electro World a Datart se sjednocují, přičemž webové stránky Electro Worldu budou automaticky přesměrovány na datart.cz. Uvedla společnost redakci MoneyMAG.cz, který od transformaci psal už v červenci.

Současně začíná proces rebrandingu prodejen Electro World na Datart, což má za cíl vytvořit rozsáhlejší a modernější síť prodejen a nabídnout zákazníkům lepší dostupnost produktů a kvalitnější služby.

Obchodně-marketingový ředitel Datartu, František Mikoška, zdůraznil, že transformace reflektuje dlouhodobou vizi společnosti zaměřenou na inovace a zlepšení zákaznického servisu. Zákaznické účty a nákupní historie zákazníků Electro Worldu budou plynule převedeny pod Datart, který převezme veškeré záruky a doplňkové služby, včetně reklamací a dokončení objednávek. Tím se zajistí kontinuita a spokojenost zákazníků.

Celý proces přechodu je plánován tak, aby probíhal co nejhladčeji, přičemž Datart se zaměřuje na minimální dopad na zákazníky a maximální efektivitu. Změna je reakcí na dynamický vývoj trhu s elektronikou a má za cíl zajištění dlouhodobé stability a růstu společnosti. „Věříme, že tato změna přinese našim zákazníkům pohodlnější a efektivnější nakupování a našim zaměstnancům novou éru rozvoje,“ uzavírá Mikoška.

Témata:  Electro world Datart

Související

Aktuálně se děje

9. ledna 2025 6:24

Jak za komančů: Nákupní šílenství v Lidl Outletu drtí Štěrboholy. Budou i v jiných městech?

Krátce po Novém roce otevřel řetězec Lidl v pražských Štěrboholích svou první outletovou prodejnu a okamžitě způsobil doslova nával. Zájem Čechů o zlevněné zboží byl tak obrovský, že se lidé neváhali postavit do několika hodin trvajících front, zatímco parkoviště se proměnilo v místo, kde auta vytvářela dlouhé kolony. Tisíce zákazníků už obchod navštívily, ale co si o novém outletu myslí místní? Jak vypadá prodejna necelý týden po otevření?

Zdroj: Radovan Majer

Další zprávy