Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Rakušané tvoří pětinu návštěvníků Aqualandu Moravia

Aqualand Moravia
Aqualand Moravia
Foto: Mariusz Stankowski, MoneyMAG.cz

Nejmodernější aquapark v České republice – Aqualand Moravia je stále populárnější i u rakouských turistů. Ti mají od října nově možnost nakupovat vstupenky do aquaparku i na e-shopu v německém jazyce. I zahraniční zákazníci tak mohou nyní využívat všech výhod, které Aqualand Moravia nabízí.

Nákup vstupenek do Aqualandu Moravia prostřednictvím e-shopu je dlouhodobě tou nejvýhodnější variantou. Zájemci zde totiž seženou celodenní vstupenky za cenu tří hodinového vstupného při nákupu na pokladně. Využít mohou také nejrůznější krátkodobé akce. „Náš český e-shop je již zavedený a u návštěvníků se těší oblibě. Rozhodli jsme se proto poskytnout možnosti pohodlného nákupu vstupenek přes internet i našim zahraničním hostům a nově jsme spustili e-shop v německém jazyce,“ popisuje novinku Petr Pavlacký z Aqualandu Moravia a dodává, že zájemci o nákup vstupenek jej najdou na adrese www.wassererlebnisse.at.

Rakouští návštěvníci mají společně s těmi slovenskými o služby Aqualandu Moravia dlouhodobě velký zájem. V loňském roce tak dva z každých deseti návštěvníků aquaparku pocházeli právě z Rakouska, stejný poměr pak zaujímali slovenští cestovatelé. Zahraniční turisté oceňují zejména dobrou dostupnost aquaparku a služby pro všechny věkové kategorie. Využít zde totiž mohou hned 20 vnitřních a venkovních tobogánů a skluzavek, 12 bazénů, ale i rozsáhlou wellness zónu Forum Romanum.

Témata:  Rakousko Aqualand Moravia

Související

Aktuálně se děje

9. ledna 2025 6:24

Jak za komančů: Nákupní šílenství v Lidl Outletu drtí Štěrboholy. Budou i v jiných městech?

Krátce po Novém roce otevřel řetězec Lidl v pražských Štěrboholích svou první outletovou prodejnu a okamžitě způsobil doslova nával. Zájem Čechů o zlevněné zboží byl tak obrovský, že se lidé neváhali postavit do několika hodin trvajících front, zatímco parkoviště se proměnilo v místo, kde auta vytvářela dlouhé kolony. Tisíce zákazníků už obchod navštívily, ale co si o novém outletu myslí místní? Jak vypadá prodejna necelý týden po otevření?

Zdroj: Radovan Majer

Další zprávy