Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Propracované "svinstvo"? Babiš údajně platí muslimům obrovské peníze

Andrej Babiš
Andrej Babiš
Foto: Mariusz Stankowski, MoneyMAG.cz

Iniciativa Islám v ČR nechceme zjistila, že firmy ministra financí Andreje Babiše platí desetitisíce korun Muslimské obci v Praze. Vyplývá to z informací získaných z transparentního účtu. Informuje server EuroZprávy.cz.

"Konečně víme, kolik platí babišova Mlékárna Hlinsko a EMCO za halal certifikáty pravděpodobně ROČNĚ: 30 tisíc Kč každý(!) Nejsou to 3-5 tisíce za rok, je to cca dva a půl tisíce mešíčně jen od jedné firmy(!). A teď s i představte, že by takových "klientů" na halal výpalné měli stovky," upozornila na sociální síti iniciativa.

Následně vypočítává hypotetické částky. Pokud by takových klientů měly firmy 500 a každé platily 30 000 korun, jde o 15 milionů ročně a o 150 milionů za deset let.

"A tohle je prý "náboženství". Abyste mohli islámským pacientům vůbec prodávat své výrobky, musíte automaticky a povinně financovat dawah (šíření islámu) a džihád (to samé) - přímo muslimským obcím," dodává iniciativa.

Podle ní jde o "propracované svinstvo". "No uznejte. Také přežilo 1400 let v prakticky nezměněné podobě. A to vůbec nemluvíme o mimořádně krutých halal porážkách. Islám je prostě všechno špatně," píší zástupci iniciativy.

O tom, kolik dostává Muslimská obec v Praze financí a od koho, se lze přesvědčit na transparentním účtu. Podle výpisu obdržela od Mlékarny Hlinsko, a.s. 9. srpna letošního roku právě zmiňovaných 30 000 korun.

"Ano, můžeme potvrdit, že Halal certifikát máme, stejně jako řada jiných výrobců nejen v ČR, ale po celé Evropě. Jedná se o standardní certifikát pro vývoz," sdělil serveru EuroZprávy.cz v reakci na výše uvedené tvrzení tiskový mluvčí společnosti Agrofert, pod níž spadá Mlékárna Hlinsko, Karel Hanzelka.

Témata:  Andrej Babiš Muslimové

Aktuálně se děje

9. ledna 2025 6:24

Jak za komančů: Nákupní šílenství v Lidl Outletu drtí Štěrboholy. Budou i v jiných městech?

Krátce po Novém roce otevřel řetězec Lidl v pražských Štěrboholích svou první outletovou prodejnu a okamžitě způsobil doslova nával. Zájem Čechů o zlevněné zboží byl tak obrovský, že se lidé neváhali postavit do několika hodin trvajících front, zatímco parkoviště se proměnilo v místo, kde auta vytvářela dlouhé kolony. Tisíce zákazníků už obchod navštívily, ale co si o novém outletu myslí místní? Jak vypadá prodejna necelý týden po otevření?

Zdroj: Radovan Majer

Další zprávy