Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Krást, lhát, podrážet, utahuje si Bělobrádek z Babišovy kavárny

Andrej Babiš
Andrej Babiš
Foto: Mikuláš Křepelka, EuroZprávy.cz

Volební kampaň před blížícími se volbami je tady. A s ní i bizarnosti, které politici či jejich týmy vymyslí a někdy i dotáhnou do konce. Politickým kolbištěm se čím dál častěji stávají i sociální sítě - stejně jako v případě Babišovy kavárny a Pavlovy cukrárny.

ANO vsadilo před podzimními krajskými a senátními volbami na formát videorozhovoru. A s kým jiným, než s lídrem ANO Andrejem Babišem. První sedmiminutové video zveřejnil Babiš na svém facebookovém profilu. Na téma zdravotnictví v něm odpovídá na dotazy moderátorky Pavly Charvátové i "diváků". 

Jde o nápad z týmu strany ANO. Nijak překvapivý, pozoruhodný nebo příliš atraktivní, přestože si asi své diváky mezi voliči ANO najde. Zajímavý je především název pořadu: Babišova kavárna. Jde o zjevnou narážku na prezidentem Zemanem zprofanované spojení "pražská kavárna", kterým pohrdlivě častuje své oponenty. Babiš se zjevně spojování s kavárnou nebojí a je fakt, že kontroverzní název může zájem voličů o rozhovory s lídrem ANO přitáhnout. 

Už ale rozhodně přitáhl zájem politické konkurence. Předseda KDU-ČSL Pavel Bělobrádek natočil parodii s názvem Pavlova cukrárna, kde použil i některé prostřihy z Babišovy kavárny. V krátkém šotu Bělobrádek odpovídá na otázky a střílí si z Babiše. Bělobrádek tvrdí, že úkolem politických stran je "vysedávat v kavárnách a očekávat, zda nás zlobují firmy z hazardu, popřípadě z tabákového lobby". 

Také nepokrytě Babišovi připomíná "koaliční podrazy", "okopávání kotníků" a lhaní. Na závěr rozhovoru, který doprovázejí i takové rekvizity jako je třeba demižón, do sebe Bělobrádek kopne dva panáky alkoholu.

Témata:  Pavel Bělobrádek Andrej Babiš ANO 2011

Související

Aktuálně se děje

9. ledna 2025 6:24

Jak za komančů: Nákupní šílenství v Lidl Outletu drtí Štěrboholy. Budou i v jiných městech?

Krátce po Novém roce otevřel řetězec Lidl v pražských Štěrboholích svou první outletovou prodejnu a okamžitě způsobil doslova nával. Zájem Čechů o zlevněné zboží byl tak obrovský, že se lidé neváhali postavit do několika hodin trvajících front, zatímco parkoviště se proměnilo v místo, kde auta vytvářela dlouhé kolony. Tisíce zákazníků už obchod navštívily, ale co si o novém outletu myslí místní? Jak vypadá prodejna necelý týden po otevření?

Zdroj: Radovan Majer

Další zprávy