Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Praha patří mezi nejlevnější evropská velkoměsta

Ilustrační fotografie
Ilustrační fotografie
Foto: CzechTourism.com

Praha je jedním z nejlevnějších velkoměst v Evropě z hlediska cen ubytování. S tímto výsledkem přišel TravelMag.com ve své nedávné anketě, která porovnávala ceny hotelů ve čtyřiceti populárních městech.

Porovnávaly se ceny za měsíc září - nejfrekventovanější část roku pro většinu evropských velkoměst. Do ankety byly zařazeny pouze hotely umístěné v centru města minimálně se třemi hvězdičkami, které navíc měly v průměru pozitivní ohlasy klientů.Praha se umístila na 37. místě ankety s průměrnou cenou €38 euro za noc za nejlevnější dvoulůžkový pokoj. Pouze tři destinace vyšly jako levnější, a to: Bukurešť (€34), Sofia (€30) a Kyjev (€29).Na druhém konci žebříčku vede Milán s průměrnou cenou €135 euro, zatímco Stockholm je na druhém místě s €133 eury. Za zvýšení cen hotelů v Miláně může podle Paula Josepha z TravelMag.com právě probíhající světová výstava Expo 2015, díky níž se průměrné ceny ubytování zvýšily o celých 25 procent.

Následující tabulka ukazuje pět nejdražších a pět nejlevnějších velkoměst v Evropě z hlediska ubytování za měsíc září. Uvedené ceny odráží průměrnou taxu v jednotlivých destinacích za nejlevnější dostupný pokoj pro dva (minimálně tříhvězdičkový) v období mezi 1. a 30. zářím 2015.

1. Milán 135 euro2. Stockholm 133 euro 3. Mnichov 127 euro 4. Amsterdam 119 euro5. Curych 116 euro

    ----------------------36. Budapešť 39 euro37. Praha 38 euro38. Bukurešť 34 euro39. Sofia 30 euro 40. Kyjev 29 euroCelý žebříček ankety je k dispozici zde

Témata:  Praha

Související

Aktuálně se děje

9. ledna 2025 6:24

Jak za komančů: Nákupní šílenství v Lidl Outletu drtí Štěrboholy. Budou i v jiných městech?

Krátce po Novém roce otevřel řetězec Lidl v pražských Štěrboholích svou první outletovou prodejnu a okamžitě způsobil doslova nával. Zájem Čechů o zlevněné zboží byl tak obrovský, že se lidé neváhali postavit do několika hodin trvajících front, zatímco parkoviště se proměnilo v místo, kde auta vytvářela dlouhé kolony. Tisíce zákazníků už obchod navštívily, ale co si o novém outletu myslí místní? Jak vypadá prodejna necelý týden po otevření?

Zdroj: Radovan Majer

Další zprávy