Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Nagyová prý dřela jako kůň a my platili Nečasovi skvěle vydržovanou milenku

Ilustrační fotografie
Ilustrační fotografie
Foto: Mariusz Stankowski, MoneyMAG.cz

Politický komentátor a publicista Miroslav Macek věnuje jako spoluzakladatel ODS zvýšenou pozornost jednomu ze svých kolegů, bývalému předsedovi vlády Petru Nečasovi. Dnes se také více zaměřil na obchodní řetězec Kaufland.

Petr Nečas odmítl, že by jeho tehdejší manželku Radku sledovala vojenská rozvědka. "Nicméně jsem vypovídal pravdu a nic než pravdu, a tím pádem mohu pouze zopakovat to, co říkám od roku 2013, že podle mého nejlepšího přesvědčení k žádné nezákonné činnosti nedošlo," tvrdí.

S tím ale Macek nesouhlasí. "Pravdu a nic než pravdu nám také všem říkal, když měsíce a měsíce vehementně popíral, že by s Janou Nagyovou něco měl. Jen dřela jako kůň... a my mu holt ze svých daní platili skvěle vydržovanou milenku," podotkl.

Svěřil se také s tím, že mu přistály v poštovní schránce reklamní noviny Kauflandu s velkým červenomodrobílým srdcem na titulní straně a s heslem „Z lásky k Česku". "Pod srdcem byla reklama na zlevněnou čokoládu Milka (Mondeléz International s výrobními závody v Lörrachu (Německo), Bludenzi (Rakousko), Svoge (Bulharsko), Bratislavě (Slovensko), Braşově (Rumunsko), Jankowicích (Polsko) a Trostaněci na Ukrajině) a dále na zlevněné limonády Mirinda, 7 UP a Pepsi (PepsiCo Inc. se stáčírnami v Praze a Teplicích nad Metují.)," píše na webu Viditelný Macek.

"Kéž by, vzhledem k té deklarované převeliké lásce k Česku, utráceli i vydělané dividendy u nás! Nyní ročně odtéká na dividendách z Česka na 300 miliard korun (30.000.- Kč na občana) . Odliv peněz z České republiky je jedním z nejvyšších v Evropě..." dodal.

Témata:  CZK Miroslav Macek Jana Nagyová

Aktuálně se děje

9. ledna 2025 6:24

Jak za komančů: Nákupní šílenství v Lidl Outletu drtí Štěrboholy. Budou i v jiných městech?

Krátce po Novém roce otevřel řetězec Lidl v pražských Štěrboholích svou první outletovou prodejnu a okamžitě způsobil doslova nával. Zájem Čechů o zlevněné zboží byl tak obrovský, že se lidé neváhali postavit do několika hodin trvajících front, zatímco parkoviště se proměnilo v místo, kde auta vytvářela dlouhé kolony. Tisíce zákazníků už obchod navštívily, ale co si o novém outletu myslí místní? Jak vypadá prodejna necelý týden po otevření?

Zdroj: Radovan Majer

Další zprávy