Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Ruská firma Tatprof dá zaměstnankyním prémie za nošení sukní

Ruská firma Tatprof dá zaměstnankyním prémie za nošení sukní
Ruská firma Tatprof dá zaměstnankyním prémie za nošení sukní
Foto: Pixabay

Ruská firma slíbila svým zaměstnankyním každý den zvláštní odměnu, pokud přijdou do práce v sukni či šatech a hezky učesáné a nalíčené. Neobvyklý počin upoutal pozornost médií a sociálních sítí.

"Maraton ženskosti" ve firmě Tatprof, sídlící v Tatarstánu v Povolží a specializované na výrobu hliníkových profilů, má "zkrášlit pracovní dny", řekla rozhlasové stanici Govorit Moskva mluvčí podniku Anastasija Kirillovová.

"Mnoho žen si automaticky navlékne kalhoty, a proto doufáme, že tato akce umožní našim dámám pocítit svou ženskost a krásu, když se rozhodnou pro sukni či šaty," vysvětlila. Od 27. května až do 30. června dostane každá zaměstnankyně splňující podmínky "Maratonu ženskosti" odměnu 100 rublů (asi 36 korun) za den.

"Je to vynikající způsob, jak sjednotit náš tým" složený ze 70 procent z mužů, přesvědčovala o správnosti záměru Kirillovová. Nicméně ujistila, že firma nezakazuje ženám nosit kalhoty. Ale i tak se 149 zaměstnankyň zapojilo do akce, kterou vymyslel šéf firmy Sergej Račkov pod vlivem "znepokojení ze směšování mužských a ženských rolí".

Iniciativa podle mluvčí potěšila celé osazenstvo firmy, nicméně vyvolala v sociálních sítích i kritiku, že se vrací "tmářství", poznamenala agentura AFP.

Server Lenta v souvislosti s podnikovou iniciativou na podporu ženskosti připomněl dubnovou stížnost jednoho Rusa na moskevskou soudkyni: její až příliš přitažlivý vzhled, podpořený silným nalíčením, ho tak vzrušoval, že mu zcela zabránil soustředit se na případ, a tak u soudu prohrál. Ani se stížností žalobce nepochodil, kolegium soudců mu ji vrátilo s tím, že neobsahuje žádné konkrétní pochybení soudkyně.

Témata:  Rusko ženy

Aktuálně se děje

9. ledna 2025 6:24

Jak za komančů: Nákupní šílenství v Lidl Outletu drtí Štěrboholy. Budou i v jiných městech?

Krátce po Novém roce otevřel řetězec Lidl v pražských Štěrboholích svou první outletovou prodejnu a okamžitě způsobil doslova nával. Zájem Čechů o zlevněné zboží byl tak obrovský, že se lidé neváhali postavit do několika hodin trvajících front, zatímco parkoviště se proměnilo v místo, kde auta vytvářela dlouhé kolony. Tisíce zákazníků už obchod navštívily, ale co si o novém outletu myslí místní? Jak vypadá prodejna necelý týden po otevření?

Zdroj: Radovan Majer

Další zprávy